Sunday, October 18, 2020

56 JENIS PENYAKIT KRITIKAL (PERLINDUNGAN PENYAKIT KRITIKAL PALING LUAS DI MALAYSIA)!!! By Fadzlina Rahman

 56 JENIS PENYAKIT KRITIKAL (PERLINDUNGAN PENYAKIT KRITIKAL PALING LUAS DI MALAYSIA)!!! By Fadzlina Rahman

-------------------------------

πŸ††πŸ…ΎπŸ††❗❗❗ 
Jangan tak percaya bahawa Great Eastern Takaful (GETB) adalah satu-satunya syarikat takaful yang memberi perlindungan Penyakit Kritikal Paling Luas di Malaysia! Ini betul-betul! Ini bukan bohong okayyyyy....

Kerana apa???
Kerana kami mendengar anda! Kami mendengar suara hati anda! Kami sedang berusaha untuk membantu anda!

Kami memberi 2 jenis perlindungan untuk Penyakit Kritikal ini.. kita namakan sebagai:
1) i-Early Lifetime Critical Illness Benefit
- ni macam kalau kanser to Stage 1 and 2 la... 
2) i-Lifetime Critical Illness Benefit - ni macam kalau kanser dah Stage 3 and 4

Walaupun anda ada pilihan untuk tidak mengambil manfaat Penyakit Kritikal ini... tapi, anda adalah sangat digalakkan untuk mengambilnya...


Hehe.. paham ke? Ha! Kalau tak paham.. boleh call saya terus kay... apa maksud yang saya nak sampaikan tu yer... πŸ˜πŸ˜πŸ˜


BTW, bersama-sama ini saya sertakan senarai 56 Penyakit Kritikal yang dilindungi oleh GETB untuk rujukan anda yer...


A) 40 PENYAKIT KRITIKAL (TEMPOH MENUNGGU 30 HARI)





B) 5 PENYAKIT KRITIKAL (TEMPOH MENUNGGU 60 HARI)




C) 11 PENYAKIT KRITIKAL KANAK-KANAK 1-18 TAHUN (TEMPOH MENUNGGU 30 HARI)




Perlindungan Penyakit Kritikal ini... anda boleh attachkan di mana-mana plan I Great Evo atau I Great Neo.

Saya ada bercerita tentang I Great Evo saya di post saya terdahulu di sini.

Baiklah... nanti kita cerita lagi tentang manfaat-manfaat perlindungan yang diberikan oleh GETB ini kepada anda... stay tune with me okay πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹!


Fadzlina Rahman
Assistant Unit Manager
Great Eastern Takaful Berhad
0137461811

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...