Friday, July 31, 2015

MINERAL COFFEE & ALFAFA TESTIMONY... by Fadzlina Rahman

MINERAL COFFEE & ALFAFA TESTIMONY... by Fadzlina Rahman


Kata orang, sharing is caring.... Tapi, memang betul pun... semakin banyak kita share dengan orang... semakin banyak yang kita dapat... tak kiralah... ilmu ke, duit ke... Tak caya? Kenapa tak caya?

Kan Allah dah kata, tidak akan berkurang rezeki kita jika kita bersedekah... Malah, rezeki kita semakin melimpah ruah... 

Alhamdullillah... Saya apply ilmu ini di dalam kehidupan saya... 

Begitulah kehidupan.... :-)

Namun, hari ini... saya nak share tentang beberapa testimoni mineral coffee dan alfafa... Testimoni ini saya himpunkan dari GLAM (kumpulan TDC).

Jom kita tengok & hayati... Saya share 8 dulu yer... nanti saya tambah lagi dalam entry2 yang lain....

1) Berat Badan Berkurangan










2) Lemak di Lengan & Punggung Berkurangan




3) Tidak Mengantuk Pada Bukan Waktunya & Beri Tenaga serta Kurangkan Rasa Penat




4) Hilangkan Rasa Mual




5) Kawal Selera Makan





Best kan? 

Mineral Coffee... di samping tidak ada gula, preservatives & kolesterol -> ianya juga kaya dengan mineral yang membantu memenuhi keperluan tubuh badan...

Mineral Coffee... adalah sejenis minuman berakali yang memang perlu untuk tubuh kita...

Anda juga boleh mencuba kopi ini... tidak perlu risau untuk ibu-ibu yang sedang menyusukan bayi... kerana pengambilan kopi ini dapat membantu menambahkan susu anda... Selamat untuk ibu.. selamat juga untuk bayi tersebut...

Nak cuba?

Jom pm ke #0137461811...

luv... fazz

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...