Tuesday, May 17, 2016

PROMOSI GARAM BULUH 1/5/16 -> 30/6/16.. By Fadzlina Rahman

PROMOSI GARAM BULUH 1/5/16 -> 30/6/16.. By Fadzlina Rahman

❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥


Seperti yang kita tahu, garam buluh adalah bersifat alkali. Ianya diperolehi dari sumber laut Korea yang kaya dengan tenaga bijih-bijih bawah tanah Pulau Xiongjin dan Pulau Yanping. Pulau-pulau ini terletak di Pantai Barat Korea.

Garam semulajadi ini dimasukkan ke dalam buluh yang berusia 3 tahun , kemudian ditutup dengan tanah liat, dimasukkan ke dalam relau bagas, dan dibakar dengan pokok pine sehingga buluh dibakar menjadi serbuk dan ketulan garam buluh terhasil.

Selepas proses pembakaran, bahan berbahaya seperti logam berat dan kotoran yang ada dalam garam akan dineutralkan atau disingkirkan, manakala intipati pokok pine (resin pine, minyak pine) dan buluh (200 lebih jenis elemen surih yang diperlukan oleh organ badan) bercampur ke dalam garam dan menambahkan kandungan ion logam inorganik yang diperlukan oleh badan manusia seperti kalsium, magnesium, kalium, kuprum, ferum, zink, dsbgnya. Semak kandungan garam mineral di dalam garam buluh di sini.

Berikut adalah antara kebaikan dan kegunaan garam buluh:



 Oleh sebab di atas, syarikat dengan berbesar hati membuat promosi untuk pembelian Garam Buluh Minuman dan Garam Buluh Masakan. Promosi sah sehingga 30 June 2016 yer....

Penjimatan RM50.00 untuk setiap pembelian 13 botol garam buluh masakan dengan harga RM600.00 per pakej.

Atau

Penjimatan RM118.00 untuk setiap pembelian 13 kotak garam buluh minuman dengan harga RM1416.00 per pakej.

(harga tidak termasuk kos penghantaran).

Berminat? Jom ☏ ke 0137461811 sekarang.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...