Monday, March 9, 2015

PERCUTIAN PERCUMA KE SEBERANG LAUT... #JOMBANGKOK

PERCUTIAN PERCUMA KE SEBERANG LAUT... #JOMBANGKOK


Salam semua....

siapa tak nak percutian yang ditaja kan? semua memang nak... saya pun nak... saya pasti... tuan/puan/cik yang sedang membaca ni pun nak kan? 4 Hari 3 Malam... di Hotel 5 Bintang... layanan VIP gitewwww.... siapa tak nak kan?

hihi... takpe... jangan risau... jangan malu-malu nak kata nak sebab anda jer pon yang dengar kata hati anda itu... :-)


Kali ni, syarikat akan membawa kita ke #Bangkok... wargh... tak kira la ke mana pon, saya suka sebab selain dapat pergi jalan2 percuma... saya juga dapat naikkan income saya... naik pangkat... bonus besar dan pengiktirafan....  That's why I LOVE this business.... Tiada paksaan... tetapi, kalau nak berjaya... kita kena la PUSH diri kita sendiri... 

Jom kita berangan sikit apa yang ada di Bangkok...
Kalau nak tahu lanjut leh cari hashtag kami instagram... cari #jombangkok... #glamjourney... hmmmm dan follow la saya di instagram yer.... & pm la saya ke 0137461811 utk tahu camana cara nak pergi ke sini percuma... 

See you yerrrr..... 
Love - Fazz -











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...