Friday, January 17, 2014

Kenapa saya memilih Hai-O Marketing dan GLAM?


Hai Semua... mesti ramai yang tertanya-tanya kenapa saya memilih Hai-O Marketing & GLAM sebagai kerjaya ke-2 saya sedangkan pendapatan bulanan saya telah pun berada di sebelah tangan...

Apa lagi yang tak cukup dan apa lagi yang mahu dimiliki?

Bukan tak cukup... cukup... cuma, saya mahu keluar dari zon selesa saya... meninggalkan komuniti zon selesa saya kerana saya nampak peluang perniagaan yang tidak harus dilepaskan kerana ianya menjanjikan aspek kewangan, perhubungan, dan nilai diri yang tinggi dalam hidup saya....

Kalau dengan perniagaan ini, saya boleh menggandakan sekurang-kurangnya 1.5 kali pendapatan saya sekarang, mengapa harus dilepaskan atau dilupakan...? Rugi kan....?

Mengapa Hai-O Marketing?

Kerana Hai-O Marketing menawarkan saya:

=> Pelan Pemasaran yang adil, markah timbunan & mudah
=> Bonus besar sehingga 67%

=> Trip insentif melancong 2 kali setahun secara percuma 


=> Produk yang unik, berkualiti dan terkenal





=> kukuh, stabil dan mendapat pengiktirafan di Malaysia dan Antarabangsa




Dan.... Mengapa pula GLAM?

Kerana...

=> GLAM terbukti telah melahirkan ramai rakan kongsi yang telah berjaya
=> GLAM mempunyai strategi pemasaran yang efektif
=> GLAM mempunyai semangat berpasukan yang kuat
=> GLAM sentiasa memberikan latihan yang lengkap dan berkesan

Saya berpuas hati... dan syukur ditemukan dengan 2 syarikat dan kumpulan yang hebat ini....

Kalau pada ketika ini anda sedang tercari-cari sumber pendapatan tambahan, atau anda sedang tercari-cari pekerjaan kerana belum mendapat sebarang tawaran pekerjaan, hubungi saya di 0137461811 supaya saya dapat berkongsi kebaikan dan peluang perniagaan yang terbuka di hadapan anda ini. 

Saya bersedia membantu anda...










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...