Monday, February 18, 2013

OMG... My Mentor is in March 13 NONA....I'M LIVING IN MY DREAM!!!!

Saya hampir tak percaya yang saya ditemukan oleh seorang mentor aka leader yang berjaya, tidak sombong, bercita-cita besar dan glamour...

Syukur Alhamdullillah saya ditemukan dengan CDM Hanis Haizi dan berbangga dapat bergerak di bawah sayap GLAM.

Lihatlah betapa GLAMour nyer CDM Hanis Haizi di dalam Majalah NONA...

Saya percaya... tidak ada yang mustahil... saya boleh menjadi seperti beliau juga...

Beliau yang dulunya hanya seorang suri rumah sepenuh masa... kini berjaya menjana 6 figure income per month!... OMG... I can't believe it!!!!

DARE TO DREAM BIG???? LET US DREAM TOGETHER....
CALL ME FOR THE BUSINESS OPPORTUNITY.... 0137461811
FOLLOW ME IN INSTAGRAM.... fadzlinarahman

IN GLAM... ALL ABOUT TEAMWORK....


CDM Hanis in NONA 2011
 
Nona March 13...

Nona March 13... dengan koleksi beg tangan mewahnya.... OMG...

Nona March 13...
 
Nona March 13... 

Nona March 13... dengan koleksi kasut-kasut mahalnya.... OMG...







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...